Osoby posiadające uprawnienia budowlane i chcące pełnić samodzielną funkcję w budownictwie powinny złożyć wniosek według poniższych zasad:
WNIOSKI PRZYJMUJEMY DO 25 DNIA KAŻDEGO MIESIĄCA |
|
Po otrzymaniu decyzji z GUNB o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (dotyczy uprawnień budowlanych wydanych po 30-06-2002 r.) należy wypełnić e-wniosek oraz przesłać e-mailem kopię uprawnień oraz dezycji z GUNB-u (jeżeli została wydana) W ciągu 7 dni roboczych otrzymają Państwo indywidualne numery kont bankowych, na które należy wpłacić obowiązujące składki. Warunkiem rozpatrzenia wniosku jest przesłanie potwierdzenia przelewów na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Wysokość opłat członkowskich:
SKŁADKI | 6 m-cy | 12 m-cy | |
WOIIB | WPISOWE | 100 zł | 100 zł |
SKŁADKA CZŁONKOWSKA | 174 zł | 348 zł | |
PIIB | UBEZPIECZENIE |
|
147 zł |
SKŁADKA CZŁONKOWSKA | |||
SUMA | 421 zł | 595 zł |
Wniosek o wpis na listę członków (PDF)